niedziela, 6 kwietnia 2014

kolor na dolnej powiece

Hitem wśród makijaży na wiosnę i lato jest podkreślenie dolnej powieki. Taki makijaż jest również idealnym rozwiązaniem dla osób które mają głęboko osadzone oczy, a wszystko co zostanie zrobione na powiece górnej zostaje niewidoczne. W takim przypadku stawiamy na makijaż dolnej powieki :) W zwykłym codziennym wydaniu może być to łagodny kolor "nude", ja jednak postawiłam na kolor.




Jak wykonać taki makijaż:

1. Na całą powiekę dużym puszystym pędzelkiem nałóż cień w kolorze beżowym.

2. Pędzelkiem typu "kulka" nanieś w załamanie powieki oraz kącik zewnętrzny szary/grafitowy/brązowy cień.

3. Na dolnej powiece narysuj turkusową kredką kreskę.

4. Rozetrzyj delikatnie kredkę na dolnej powiece sztywnym pędzelkiem i wyciągnij kreskę za oko ku górze.

5. Aby utrwalić kredkę nanieś na nią cień w podobnym do niej kolorze.

6. Nanieś w kącik wewnętrzny oka jasny cień/pigment rozświetlający aby spojrzenie nabrało głębi.

7. Czarnym eyelinerem narysuj kreskę "jaskółkę" na górnej powiece oka.

8. Wytuszuj rzęsy.

GOTOWE!!!





UWAGA: Ważne przy robieniu "jaskółki" jest aby nasza kreska przechodziła tuż za załamaniem powieki oka.


Jak makijaż prezentuje się w całości:



Oczywiście podstawową kolejność wykonywania każdego makijażu znajdziesz klikając tutaj.

Kosmetyki jakich użyłam:
podkład: Revlon, 160 buff
korektor: Eveline, art scenic, 05 nude
róż: essence, blush stick, 030 miss peachy
brwi: H&M, potrójne cienie do brwi
cienie: beżowy - Maxfactor, 101 pale pebble
             niebieski - Maxfactor, 45 sapphire rage
             szary - Elf, paletka cieni   
             perłowo-miętowy - Kobo, pigment 504 mint cream
kredka: szmaragdowa - essence, 11 cool breeze
tusz: Maybelline, one by one volum express 
pomadka: Cien beauty, 23 sweet kisses


7 komentarzy:

  1. jakiej firmy eyeliner?

    OdpowiedzUsuń
  2. Loreal (w pisaku) super liner perfect slim

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale kocie oczy! Żebym ja umiała taką świetną kreskę namalować... :( Co do kolorku na dolnej powiece to mam tak, że nowości ciężko u mnie wchodzą :D Może za pół roku uda mi się do tego przekonać... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początek spróbuj delikatniejszą wersję z lekkim kolorem, na pewno Ci się spodoba ;) ja też nie byłam do tego przekonana, a jednak

      Usuń