poniedziałek, 10 marca 2014

a kiwi kiwi kiwi

Bardzo lubię owoce, a zwłaszcza te egzotyczne :) Mają mnóstwo witamin i są bardzo zdrowe, a przede wszystkim są przepyszne!!!

I pewnego dnia jedząc te przepyszne owocki pomyślałam sobie "ach... a gdyby tak... paznokcie kiwi!!!" 




więc... po kolei co i jak:

1. nałożyłam na paznokcie odżywkę i poczekałam aż porządnie wyschnie

2. pomalowałam dwukrotnie zielonym lakierem do paznokci

3. białym lakierem zrobiłam tylko kropkę na środku paznokcia i wykałaczką rozprowadziłam ten biały lakier w kierunku zewnętrznym tak aby kształtem przypominał środek kiwi

4. czarnym lakierem do paznokci z cienką końcówką namalowałam kilka kropek imitujących pestki kiwi
  (jeśli nie masz lakieru z cienką końcówką nic nie szkodzi, zrób to końcówką wykałaczki)

5. kiedy lakier wysechł, pomalowałam paznokcie na koniec bezbarwnym nawierzchniowym lakierem utwardzającym 

GOTOWE!!!




Jak wam się podoba? 

2 komentarze: