sobota, 1 marca 2014

na pochmurne, szare dni

Nie lubię takich szarych i pochmurnych dni jak dziś, są one smutne i nijakie, dlatego proponuję dodać odrobiny koloru!

Makijaż który wam zaproponuję jest z dodatkiem mocnego różu i delikatnego złota z mocnym akcentem na usta ;)  Myślę, że ten makijaż będzie dobrze wyglądał na każdej z was :)



Jak go wykonałam? 

1. oczywiście zaczęłam od nałożenia podkładu (w odpowiednim dla mnie kolorze) na całą twarz równomiernie zwracając szczególną uwagę aby granice były dobrze roztarte i nie robiły efektu "maski", następnie utrwaliłam go pudrem

2. zaznaczyłam brwi brązowym cieniem, a na oczy nałożyłam korektor, na który naniosłam dużym, puszystym pędzelkiem matowy cień ---> stanowi to naszą bazę do makijażu oka ;)

3. nieco mniejszym pędzelkiem naniosłam na zewnętrzny kącik oka dość mocny różowy pigment, nałożyłam go również w kąciku wewnętrznym lecz nieco mniejszym pędzelkiem o zaokrąglonym kształcie typu "kulka"

4. pomiędzy różowymi kącikami oka jest jasna przerwa idealna aby zaaplikować tam delikatny złoty pigment

5. delikatnie blenduję cienie pędzelkiem (zacieram wyraźne granice między cieniami)

6. tuszuję rzęsy oraz doklejam sztuczne na pasku
  (ja w szkole miałam możliwość zrobienia samemu sobie sztuczne rzęsy, które miałam ochotę później wypróbować do któregoś z moich makijaży ;) moje rzęsy na pasku zrobiłam z czarnego naturalnego włosia zakończone czerwonymi włoskami w kierunku zewnętrznym oka)

7. usta pomalowałam dość mocnym kolorem w odcieniu różu, pomadkę nakładałam pędzelkiem

8. na policzki nałożyłam odpowiednio brązer

I GOTOWE!  makijaż skończony :)

Mam nadzieję, że komuś przyda się mój wpis.
Dajcie znać jak wam się podoba ;)



Wypisze wam jeszcze jakich kosmetyków użyłam:
podkład: revlon, 150 buff
puder: rimmel london, stay matte, 006
brązer: avon, kulki brązujące
korektor: eveline, art scenic, 05 nude
brwi: H&M, potrójne cienie do brwi
cień beżowy: maxfactor, 101
pigment różowy: zakupiony na allegro, niestety nie znam firmy :(  ale można go zastąpić jakimkolwiek innym cieniem
pigment złoty: essence, 09
tusz do rzęs: L'oreal paris, volume million lashes excess
pomadka: astor, 003 cheeky



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz