poniedziałek, 17 marca 2014

pomadka Catrice Ultimate Colour

Dzisiaj chciałam pochwalić się wam moim nowym zakupem, czyli pomadką do ust ultimate colour firmy Catrice w kolorze nr 050 Princess Peach :)


Modne zaczęły się stawać pomarańczowe usta, co można zaobserwować na pokazach mody. Więc postanowiłam poszukać jakiejś pomadki w odcieniu właśnie pomarańczy. W drogerii szukałam po półkach odpowiedniego koloru i stwierdziłam, że jest bardzo mało pomadek, które są pomarańczowe. Wszędzie znajdujemy różne brązy, beże, róże i czerwienie, a pomarańcz? Znalazłam zaledwie kilka pomadek w poszukiwanym przeze mnie kolorze. Kupiłam więc brzoskwiniową pomadkę firmy Catrice. Jej opakowanie jest czarne i bardzo eleganckie. Ma gruby sztyft jak większość szminek do ust. Luksusu dodaje jej wytłoczone logo na pomadce.


Jak zapewnia nas producent, pomadka ta, ma nam dawać przede wszystkim lśniące usta pełne koloru dzięki zawartym w niej pigmentom. 

Czy faktycznie tak jest?
Konsystencja pomadki jest kremowa i nie wysusza ust, tylko je nawilża. Niestety czasem może podkreślać suche skórki, dlatego należy dbać o nasze usta, aby takie sytuacje się nie zdarzały. Dużym zaskoczeniem była dla mnie możliwość stopniowania odcienia koloru na ustach. Kiedy lekko muśniemy nasze usta, pomadka pozostawia jedynie lekką mgiełkę brzoskwiniową, natomiast kiedy dodamy więcej warstw staje się bardziej intensywna. Jej gama kolorystyczna zaczyna się na lekkiej brzoskwini a kończy na mocnym pomarańczu. 


Z pewnością mogę stwierdzić, że przez jej kremową konsystencję nie będzie się ona trzymała na ustach bardzo długo. Jednak jest dobrym rozwiązaniem na krótkie wyjścia czy do codziennego makijażu, kiedy chcemy jednocześnie nawilżyć usta i dać im odrobiny koloru.

Jak prezentuje się na ustach?



Czy jest droga?
Nie, nie jest droga i to jest duży plus :) Ja ją kupiłam za około 15 zł bez przeceny.


Jak wam się podoba pomadka Catrice ultimate colour Princess Peach?




2 komentarze:

  1. Wygląda, jakbyś miała górną wargę pomalowaną właśnie brzoskwiniową szminką, a dolną - w bardziej różowym odcieniu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak ;) w zależności od ilości nałożonej pomadki oraz od padającego światła wygląda ona inaczej

    OdpowiedzUsuń