piątek, 7 marca 2014

dla odważnych

Osoby z mocnym charakterem, które potrafią walczyć i nie boją się swojego zdania często są bardziej odważniejsze od przeciętnych ludzi. Nie boją się kolorów, które przyciągają uwagę innych. Myślę, że ten makijaż będzie idealny właśnie dla takich odważnych osób!

Dość wyrazisty i niecodzienny makijaż.

Jest to smoky eye, jednak sam czarny kolor jest dla mnie zbyt nudny i monotonny w makijażach więc dodałam tutaj odrobinę "zadziornego" cytrynowego koloru oraz pokusiłam się o sztuczne rzęsy.
Dlatego też przygotowałam zdjęcia "krok po kroku" wraz z opisem :)




jak wykonać:

1. na całą powierzchnię oka nałożyłam podkład i zapudrowałam go sypkim pudrem

2. całą górną ruchomą powiekę zamalowałam czarną miękką kredką

3. pędzelkiem ze sztywnymi włoskami roztarłam kredkę wraz z jej granicami

4. nałożyłam czarny połyskujący cień z drobinkami na roztartą kredkę oraz na dolną powiekę i wyciągnęłam kącik zewnętrzny oka (tak jak na zdjęciu) oraz czarną kredką pomalowałam linię wodną

5. w kącik wewnętrzny oka nałożyłam pędzelkiem typu "kulka" jaskrawy żółty cień

6. wytuszowałam mocno rzęsy oraz dokleiłam sztuczne długie rzęsy na pasku

GOTOWE!!!





Ważne przy takim makijażu oka jest, aby przy nakładaniu ciemnego czarnego cienia nie osypał nam się on pod oko. Nie możemy go tylko delikatnie strzepnąć gdyż zostawi nam szare brzydkie smugi. Nakładanie na niego kolejnej warstwy podkładu czy korektora też nic nie da, miejsce zrobi się brzydko szare. Nałożenie w tym miejscu jasnego cienia czy pudru również nie będzie odpowiednim pomysłem.
W momencie kiedy osypie nam się niefortunnie jakiś cień pod oko, nie ścierajmy go od razu. Zróbmy do końca makijaż a na sam koniec musimy zmyć płynem lub mleczkiem do demakijażu dane miejsce gdzie nam się osypał cień, czekamy chwilkę i tak jak na początku nakładamy na dane miejsce podkład, którego używałyśmy i utrwalamy go pudrem :)


Czy jesteście odważne na taki makijaż oka?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz