poniedziałek, 3 marca 2014

delikatnie i pięknie ;)

Od jakiegoś już czasu przeglądając różne stronki internetowe natrafiam na sporą i coraz to większą ilość zdjęć makijaży z przyciemnionymi kącikami (wewnętrznymi i zewnętrznymi). Bardzo spodobały mi się te makijaże, są naprawdę cudowne :) Jestem ich wielką fanką! Więc postanowiłam sama jeden z takich makijaży stworzyć, lecz w nieco delikatniejszej wersji bardziej codziennej, jednak ten make up robi się nieco dłużej niż zwykły dzienny makijaż, dlatego dołączam zdjęcia, na których ten makijaż powstaje krok po kroku wraz z opisem :)




Jak wykonać?

1. na całą powiekę (dolną i górną) starannie nałożyłam podkład, a następnie utrwaliłam go pudrem sypkim

2. pędzelkiem typu "kulka" przyciemniłam ciemnym brązowym cieniem wewnętrzny kącik oka (tak jak na zdjęciu)

3. następnie również przyciemniłam tym samym brązowym cieniem kącik zewnętrzny oka nie zapominając o dolnej powiece

4. delikatny połyskujący różowy cień nałożyłam po środku powieki (tuż obok brązowego cienia) pozostawiając niewielką przerwę na środku oraz ten sam cień nałożyłam na wewnętrzny kącik dolnej powieki

5. w  pozostawionym miejscu na środku górnej powieki położyłam jaśniejszy połyskujący cień w kolorze beżowo brzoskwiniowym oraz białą kredką pomalowałam linię wodną

6. wytuszowałam rzęsy

GOTOWE!!!




Czy Wam też się podoba makijaż z przyciemnionymi kącikami?


kosmetyki których użyłam:

podkład: Eveline, art scenic, ciepły beż
cienie: brązowy - Elf, paletka eyes lips face
             beżowo brzoskwiniowy - Elf, paletka eyes lips face
             różowy - essence, metal glam, 03
kredka: Avon, kolor trend, white & silver (podwójna) 
tusz: Maybelline, one by one volum express 

1 komentarz: